Donnerstag, 20. Dezember 2012

Solstice / Wintersonnenwende

Today is solstice and I'm very happy about it :-)
Can't wait that the days are getting longer again.

Heute ist Wintersonnenwende und ich freu mich sehr darüber. Ich kann's kaum erwarten, dass die Tage wieder länger werden.


I think I haven't shown the tree block of the Random Sampler QAL, I think I'll take it apart to correct the wonkiness. But that will have to wait.

Ich denke, ich habe den Baum-Block vom Random Sampler QAL noch nicht gezeigt, ich will ihn auch noch einmal auseinandernehmen, um die Unschärfen etwas zu korrigieren ;-) Aber das muss noch etwas warten.


And here are the next blocks
Und hier die nächsten Blöcke
and finally ( after having started it went quite quickly ) I made myself much needed needlecases after the this tutorial
and schließlich habe ich für mich noch dringend benötigte Nadelmäppchen nach diesem tutorial gemacht,  (nachdem ich erst mal angefangen hatte, ging es ganz schnell )   




So merry Christmas and a Happy New Year
So, Fröhliche Weihnachten und ein Glückliches Neues Jahr
Heidi

P.S. I decided to try to post in German too, you might have noticed ;-)

Kommentare:

  1. I love trees and yours is gorgeous. I love that block very much and the colors are perfect. Happy Solstice!

    AntwortenLöschen
  2. I didn't notice any wonkiness, that block is fabulous, I love the lovely fabrics/colours you are using. Wishing you the Merriest of Christmas and a very Happy New Year too!

    AntwortenLöschen