Freitag, 15. März 2013

New babyquilt

Valentina arrived a good week early , so I had to hurry to finish her quilt ;-)

Valentina kam eine gute Woche früher an, also mußte ich mich etwas beeilen, um ihren Quilt fertig zu machen.


It's made of the same pattern I recently used for a baby quilt, only this time I used solids for the small triangles and added two borders . I really like those soft colors of Aneela Hoeys fabric lines.

Ich hab das gleiche Muster genommen, wie beim kürzlich fertig gestellten Frühchen Quilt, nur dass ich dieses Mal für die kleinen Dreieck einfarbige Stoffe genommen habe und dann noch 2 Ränder angenäht habe. Ich mag die sanften Farben von Aneela Hoeys Stoffen sehr.

Here's a closeup and shots of the back:
Hier ein Detailbild und Bilder vom Rücken:



And I'm still quilting this one :
Und dann quilte ich immer noch diesen Quilt hier:


Heidi

Kommentare:

  1. Very cute. I really like that red and white border fabric, and the scrappy back.woo hoo!

    AntwortenLöschen
  2. Very sweet and I love snowball patterns. Valentina will be a very snuggily baby wrapped in this quilt.

    AntwortenLöschen