Freitag, 26. April 2013

New blocks

We have a big cherry tree in front of our house, I can't remember I've seen it bloom like that before. It almost looks like lilacs :-)

Vor unserem Hause haben wir einen großen Kirschenbaum, ich kann mich nicht erinnern, dass ich ihn jemals so blühen gesehen habe, fast wie Flieder.


Underneath the tree are many ferns, which are unrolling their arms now.
Darunter sind viele Farne, die jetzt ihre Arme ausstrecken


But what about this one ;-)  there's only one, which had enough courage to come out ...the other's are still hesitating... I think this one is so funny... sometimes I'm easily amused ;-)
Aber was ist mit diesem ;-) nur ein Arm, der genug Mut hatte, rauszukommen.. die anderen zögern noch...
ich find das so lustig ...manchmal bin ich wirklich leicht zu amüsieren ;-)

Besides working and watching in the garden I made some blocks for the Random Sampler QAL
Neben Gartenarbeiten und Beobachten habe ich auch noch einige Blöcke für  den Random Sampler QAL gemacht.


The last one is a little bit crooked again, sigh... I think when it's finally in the quilt it won't show that much
Der letzte ist leider wieder ein bißchen schief geowrden, seufz...aber ich denke wenn er mal im Quilt ist fällt das nicht mehr auf

Heidi

Kommentare:

  1. That blossom tree is so pretty! Seeing a garden come back to life after winter is such a joy! Your blocks are wonderful, I love your fabric choices!!

    AntwortenLöschen
  2. Must be a very good year for cherry blossoms... here too they have beautiful flowers!

    AntwortenLöschen