Montag, 6. Mai 2013

New pillow









My swap pillow needed company, so I made my first Dresden block and another pillow out of it.
Mein Tauschkissen brauchte Gesellschaft, also hab ich meinen ersten Dresden Block gemacht und daraus dann ein neues Kissen.
 
There are so many beautiful flowers in the garden now, Spring has just begun
Zur Zeit haben wir so viele schöne Blumen im Garten, der Frühling hat gerade erst begonnen

 but this small flower is one of my favorites :-)
aber diese kleine Blume ist eine meiner Lieblingsblumen :-)

Heidi

Kommentare:

  1. What a sweet dresden pillow. I love your background fabric and the way you quilted it.

    AntwortenLöschen
  2. Your dresden pillow is wonderful, great fabric choices as always. Thank you for the beauitful glimpses of Spring.

    AntwortenLöschen
  3. SChön, dass ich Deinen Blog gefunden habe... ;-)

    AntwortenLöschen