Dienstag, 21. Januar 2014

A few things from 2013

 I haven't blogged much in December, so here are some photos from 2013 I didn't show yet.
This is what Black Friday looks like :-)  I took advantage of some deals ....

Im Dezember habe ich nicht viel gebloggt, aber ich habe noch ein paar Fotos von 2013, die ich noch nicht gezeigt habe.
So sieht der Black Friday aus :-)  Ich habe ein paar Angebote ausgenutzt....

And here are my december friendship x and + blocks. As you can see, some of the fabrics went directly into the blocks
Und das sind meine Dezember Tauschblöcke für den Friendship x and + block swap. Wie man sieht, sind
einige Stoffe gleich in die Blöcke gewandert.

Here you can see my partners and my blocks together. Great !!!
Und hier sind Sandra's und meine Blöcke zusammen. Richtig schön !!!


And then I joined a German bee, here are the first 2 blocks for Steffi
Dann bin ich noch recht kurzentschlussen einer deutschen 'Bee' beigetreten, das hier sind die ersten beiden Blöcke für Steffi.


My month in this bee will be December , so I have a lot of time to ponder about my block wishes :-)
Mein Monat wird der Dezember sein, da habe ich noch eine Menge Zeit um zu überlegen, welche Blöcke ich mir wünsche :-)

Heidi

Kommentare:

  1. Citrus-y, juicy colors. Love how the blocks are looking. I love working with happy colors in the dead of winter.

    AntwortenLöschen
  2. Those bee blocks are wonderful!

    Such happy colors in your post!

    AntwortenLöschen
  3. I love those colours you ae using!! Your blocks look amazing! The little bird is so sweet in your bee block.

    AntwortenLöschen
  4. Tolle Stoffe hast Du da gekauft! Und sie sehen in den Blöcken so wunderschön aus! Das hat mich jetzt natürlich gleich verleitet, auch ein paar schöne Stoffe zu kaufen :-)) Ich freue mich schon sehr auf die Januar-Blöcke!

    AntwortenLöschen
  5. I'm also a member of the Friendship Cross-X block swap, and thought I'd travel across the world to see yours and your partner's blocks. They are lovely, and the colors are very fun!

    Elizabeth
    opquilt.com

    AntwortenLöschen